Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Слепужніков Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Фідровська Н. М. Визначення напруг у зоні контакту ходових коліс вантажного візка з рейками [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, І. С. Варченко // Машинобудування. - 2013. - № 11. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2013_11_14 Розглянуто визначення навантаження на ходове колесо вантажного візка за допомогою експериментального методу та зроблено порівняння з розрахунковими даними.
| 2. |
Слепужніков Є. Д. Визначення динамічних навантажень при пересуванні вантажного візка мостового крана [Електронний ресурс] / Є. Д. Слепужніков // Машинобудування. - 2015. - № 16. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2015_16_7 Вирішено актуальну науково-технічну проблему підвищення роботоздатності ходового колеса мостового крана. Запропонована вдосконалена конструкція ходового колеса з пружним кільцем забезпечує зменшення напружень в колесі і динамічних навантажень. Розглянуто динамічні навантаження, які виникають під час пересування вантажних візків кранів мостового типу, що надає змогу визначити зусилля в пружних зв’язках, частоту коливань і амплітуду, що суттєво допоможе зробити розрахунки під час проектування кранів більш точними.Решена актуальная научно-техническая проблема повышения работоспособности ходового колеса мостового крана. Предложена усовершенствованная конструкция ходового колеса с упругим кольцом, что приводит к уменьшению напряжений в колесе и динамических загрузок. Рассмотрены динамические нагрузки, которые возникают при передвижении грузовых тележек кранов мостового типа. Получено решение, позволяющее определить усилия в упругих связях, частоту колебаний и амплитуду, что существенно поможет сделать расчеты при проектировании крана более точными.In this article it is considered dynamic loadings arise in the time of movement cargo carts of cranes bridge type. Receive decision this allow to define efforts in elastic bonds, frequency of oscillations and amplitude, what essentially help to do calculate of crane more exactly. In this article the actual scientific and technical problem of higher work of mechanism of movement bridge crane for account use wheels with elastic inputs. Offer improvement design use wheels with elastic inputs and it bring to decrease strains in wheel and dynamic loadings. In dissertation consider strain state of wheel with elastic inputs as three layer cylinder design with account energy displacement of insert. Receipt decision allow to value strain this design and take definite recommendations for its use. In dissertation consider dynamic loadings rise at movement cargo cart of bridge crane, this let us possible to define efforts in elastic bonds, often of vibration, and amplitude, what is help make calculations project of crane exact.
| 3. |
Слепужніков Є. Д. Удосконалення контролю відбору проб рідких, газоподібних та сипучих речовин при дослідженні техногенного впливу на довкілля [Електронний ресурс] / Є. Д. Слепужніков, О. В. Тарахно, Р. В. Пономаренко, Ю. В. Буц // Людина та довкілля. Проблеми неоекології. - 2018. - Вип. 30. - С. 148-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltd_2018_30_15
| 4. |
Кустов М. В. Процедура реалізації методу штучного осадження радіоактивних речовин з атмосфери [Електронний ресурс] / М. В. Кустов, Є. Д. Слепужніков, В. О. Липовий, І. М. Хмиров, І. Ф. Дадашов, О. М. Баскін // Ядерна та радіаційна безпека. - 2019. - Вип. 3. - С. 13-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2019_3_5
| 5. |
Пєтухов Р. А. Дослідження часу втрати текучості гелеутворюючих систем Nа2O ∙ 2,5SiO2 + NH4Cl та Na2O ∙ 2,5SiO2 + (NH4)2SO4, які запропоновано використовувати для одержання ізолюючих пін [Електронний ресурс] / Р. А. Пєтухов, О. О. Кірєєв, Є. Д. Слепужніков // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2019. - № 2. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2019_2_15
| 6. |
Пєтухов Р. А. Підвищення часу існування пін швидкого тверднення [Електронний ресурс] / Р. А. Пєтухов, О. О. Кірєєв, Є. Д. Слепужніков, О. В. Савченко, С. М. Шевченко, В. В. Дейнека // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2020. - № 2. - С. 215-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2020_2_18
| 7. |
Фідровська Н. М. Дослідження формування вібраційних ознак у осьовому напрямі на штатних ходових колесах вантажного візка мостового крана [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2020. - № 6. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2020_6_13 Проведено експериментальні дослідження формування віброприскорень у осьовому напрямі в осі з веденими та приводними штатними циліндричними дворебордними ходовими колесами. Дослідження формувань вібраційних ознак проводилось під час руху вантажного візка мостового крана, як без вантажу так і з вантажем різної маси. Найшвидше зношуваними елементами мостового крана є ходові колеса. Зменшення часу їх експлуатацїї призводить до збільшення грошових витрат на ремонтні роботи з відновлення ходових коліс або їхньої заміни. Тому, для сучасного кранобудування досить актуальною задачею є підвищення терміну роботи кранових ходових коліс за рахунок їх модернізації. Конструкції кранових ходових коліс на сьогодні досить жорсткі та не сприймають перекоси і поштовхи, які виникають у разі відхилення рейкового шляху від рекомендованих значень. Це приводить до значного зносу рейок, а також реборд кранових ходових коліс. Для перевірки отриманих раніше теоретичних даних, проведено експериментальне дослідження на мостовому крані з такими технічними характе6ристиками: вантажопідйомність 5 т; прогін 22,5 м; висота підйому вантажу 8 м; режим роботи 7К. Дослідження формування вібраційних ознак у осьовому напрямі проведене стосовно осі ведених та приводних штатних ходових коліс вантажного візка крана. Проаналізовано також закономірності формування вібраційних ознак під час руху вантажного візка мостового крана на різних швидкостях та в різних його робочих режимах. Встановлено, що для приводних коліс мостового крана середнє квадратичне значення віброприскорення зменшується зі зменшенням маси вантажу (на 30 % менше між перевезенням 0,5 тони та 2,0 тони вантажу).
| 8. |
Фідровська Н. М. Дослідження вібраційних ознак у вертикальному напрямі на штатних ходових колесах вантажного візка мостового крана [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков // Науковий вісник будівництва. - 2020. - Т. 102, № 4. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2020_102_4_28
| 9. |
Фідровська Н. М. Дослідження напружень, виникаючих в головній балці мостового крана, за допомогою 3D моделювання [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, Р. В. Пономаренко, І. С. Варченко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2021. - Вип. 1. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2021_1_14
| 10. |
Фідровська Н. М. Обгрунтування проведення тарировки тензорезисторів у комплексі з вимірювальним обладнанням [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Р. В. Пономаренко, Є. Д. Слепужніков, Д. С. Козодой // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2020. - Вип. 194. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2020_194_10
| 11. |
Фідровська Н. М. Обґрунтування конструкції кранового ходового колеса з еластичною вставкою [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, Р. В. Пономаренко, Д. С. Козодой // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2020. - Вип. 193. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2020_193_6
| 12. |
Фідровська Н. М. Eкспериментальне дослідження динамічних зусиль при роботі механізму пересування вантажного візка мостового крана [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, Р. В. Пономаренко, Д. С. Козодой // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2021. - Вип. 195. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2021_195_9
| 13. |
Фідровська Н. М. Модернізація конструкції кранового ходового колеса [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, О. В. Чернишенко, І. А. Перевозник // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 95. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_95_17 Розглянуто модернізацію конструкції ходового колеса за рахунок введення пружного елемента. Зменшення силових і пружних факторів у модернізованому ходовому колесі пояснюється тим, що застосування пружного кільця приводить до зростання жорсткості згину зовнішнього кільця оболонки.
| 14. |
Пєтухов Р. А. Дослідження ізолюючих властивостей пін швидкого тверднення [Електронний ресурс] / Р. А. Пєтухов, О. О. Кірєєв, Є. Д. Слепужніков, О. В. Савченко, М. А. Чиркіна // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2021. - № 1. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2021_1_9
| 15. |
Макаренко В. С. Дослідження впливу порошків на вогнегасні характеристики бінарних шарів пористих матеріалів [Електронний ресурс] / В. С. Макаренко, О. О. Кірєєв, Є. Д. Слепужніков, М. А. Чиркіна // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2022. - № 1. - С. 296-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2022_1_24
| 16. |
Фідровська Н. М. Стійкість тришарової циліндричної оболонки [Електронний ресурс] / Н. М. Фідровська, Є. Д. Слепужніков, Р. А. Караван, А. О. Лущенко, В. С. Штода // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 99. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_99_10 Наведено результати досліджень стійкості тришарової циліндричної оболонки. Визначено критичний тиск методом варіаційного обчислення з використанням рівняння Ейлера змішаної варіаційної задачі. Враховано фактори, які мають значний вплив на міцність і стійкість тришарової циліндричної оболонки, а саме приведений модуль пружності тришарової стінки. Унаслідок досліджень, з використанням методів варіаційного обчислення та рівняння Ейлера змішаної варіаційної задачі складено рівняння умови рівності внутрішніх і зовнішніх сил ортотропної конструкції, яка знаходиться в стані байдужої рівноваги з радіальним переміщенням. Прийнявши отримане раніше рівняння для радіальних переміщень і підставивши його в рівняння потенційної енергії системи на одиницю довжини, отримали рівняння для визначення критичного тиску. Отримане аналітичне рішення апробовано для конструкції кранового ходового колеса, яке має пружну вставку. Розроблено нову методику розрахунку тришарової циліндричної оболонки під дією зовнішнього тиску.
| 17. |
Гапон Ю. К. Визначення джерел небезпеки на атомних реакторах з урахуванням корозії твелів [Електронний ресурс] / Ю. К. Гапон, М. В. Кустов, Р. В. Пономаренко, Є. Д. Слепужніков, М. А. Чиркіна // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2023. - № 1. - С. 181-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2023_1_15
| 18. |
Трегубов Д. Г. Співвідношення властивостей у гомологічних рядах вуглеводнів [Електронний ресурс] / Д. Г. Трегубов, Л. М. Трефілова, Є. Д. Слепужніков, Д. Л. Соколов, Ф. Д. Трегубова // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2023. - № 2. - С. 96-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2023_2_9
|
|
|